Mart 23, 2013

beklerken

Bana lütfen çiçek göndermeyin. Benim kendi çiçeklerim var!" diyemedim hiç. Çiçekleri sevdim sevmesine ama fesleğen dışında hiç bakmadım. Kimse çiçek de almadı. Şartlar Nilgün Marmara serzenişlerine elvermedi. Buralarda çok çiçekçi olur. "Çingene kelebekler" öyle severek yaparlar ki işlerini, çiçekleri sevdikleri öyle güzel belli olur ki yalnızca sevmek eylemiyle çıldırasınız gelir. Yeni doğan bir bebeğe hayranlıkla bakar gibi "Bugün" derler "hüsnüyusuflarım çok güzel" Sanırsınız satmıyor da ne kadar güzel olduğunu gösteriyor. Yazıda durduğu gibi durmaz tabii bu cümle, gözlerinden sevgi akacak gibi olur o güzel çiçekçi kadınların. Hüsnüyusufun güzel olmadığı bir gün yoktur zaten okuyucu. Çiçekleri sevelim, hüsnüyusuflara sarılalım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder