Mart 13, 2013

sevgilim sevgilim

-söyle aşkım
-hiç düşündün mü.. yeryüzünde kadın yazar, düşünür ve sanatçı ne kadar az..
-evet bebeğim.. niye az..
-çünkü erkegler, tarih boyunca kadınları eve kapamış..
-kapamış balım..
-kadınlar hayatları boyunca ev işi yapmış, çocuk doğurmuş, yemek pişirmiş, çamaşır yıkamış..
-yıkamış yağım..
-cinsiyetiniz nedeniyle sözleriniz hiç dikkate alınmamış..
-alınmamış kuşum..
-açık seçik giyinince erkegler hep taciz etmiş..
-etmiş tavşanım..
-gece tek başına sokakta yürüyemez hale gelmişsiniz..
-gelmişiz marmelatım..
-vücudunuz namus objesi olmuş..
-olmuş arzu nesnem..
-sevgilim..
-emret kıllı topağım..
-insanlık adına büyük ve iyi hayaller kur.. hayallerin adına politika yap.. birey ol.. kendi ayakların üzerinde dur.. aşk diye bir tarrağın peşinde ömrünü heba etme..
-etmem maden suyum..
-aşkı bu kadar büyütme gözünde.. sen kendini bulunca aşk da gelir bulur seni.. sen kendini sevince biri de mutlaka sever seni.. hayatını aşka endeksleme.. aşk uğruna kendini kullandırtma.. beni verem etme..
-tamam.. sinirlenme ördeğim..
-bana ördek deme..
-peki, tamam.. demem kuzum..
-bana hayvan isimleriyle hitap etme..
-etmem koçum, etmem aslanım.. ah ne kadar akıllısın.. seninle evlenmek, sana bir düzine çocuk doğurmak, yemeğini pişirmek, çamaşırlarını çitilemek istiyorum..
-niye ya, niye bunları yapacaksın..
-seviyorum çünkü seni kıllı portföyüm..
-bunları makinalar da yapıyo..
-ama makinalar çocuk doğurmuyor ki malım..
-çocuk şart değil ki yavrucum..
-çocuk bir aşkın meyvesi değil midir ama sütlaçım..
-ooffff offffff, offffff ki offf..
-niye ofluyon ses ve seks efektim..
-ya, olmuyo ya.. olmuyo..
-ne olmuyo kokarcam..
-sen beni kıçınla mı dinliyosun sabahtan beri ya..
-evet kıllım.. hadi devam et klitorisim..

met-üst/ tek kişilik dev dergi/ ekim-aralık 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder