Mart 26, 2013

iyileşmek

"kırlardan geliyorlar ellerinde sümbülteber
elbette kırlardan kırlardan gelecekler
başka türlü nasıl güzelleşir bu akşamüstleri
söyleyin nasıl dayanılır dükkanlara depolara
bu katran kokusu başka türlü nasıl geçer"


kendime çaylar demlediğim gibi kendime çiçekler de alıyorum. en son ortaokulda atlas almıştım. bir de şimdi goranilerden ve dağ bayır göl orman gezmek istediğimden dolayı.

iyileşmek istiyorum. çiçeğe bir saksı alacağım. iyileşmek.
damlara çıkmak, renkli kapılar görmek, çocuklarla gülmek, sacta pişmiş ekmek yemek, güzel evler seyretmek, insanları izlemek, küçük dükkanlara bakmak, yöresel yemekler tatmak, anne olmamak, gezelim görelim ekibinden biri hiç olmamak, iyileşmek iyileşmek istiyorum.
güzel şeyler yapmak istiyorum. yapınca da hiçbiri temelli iyileştirmiyor. ya rab bu ne derttir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder